HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Új forrás

2010.11.25. 07:32 kalathor

 Sziasztok!

 

Sikerült új beszerzési forrást találnom NaOh ügyben. Gondoltam nem a kilós kiszerelést veszem (túl gyorsan elfogyott), hanem veszek egy 25 kilósat. Füreden az egyik boltban tudtak rendelni (legalábbis azt mondták régebben) cirka 14.000 forintért. Be is mentem, hogy megrendeljem, de azt mondta a hölgy, hogy kb 2-3 hét múlva tudják hozni.

De! Mivel mondtam, hogy nekem az késő, elmondta  a nevét a cégnek, hogy honnan szerzik be. Fel is hívtam őket és kiderült, hogy bruttó 4800 Ft-ért már el is hozhatom. Így gyorsan beültem a kocsiba és egy kis utazás után be is szereztem. Még aznap főztem is szappant (immáron 100 darabos tételben), mert egyik ismerősömnek kellett 300 darab. 

Kb. 1 hétig szappant főztem, nemezeltem. Valójában már minden bajom volt tőle (nem is a főzéstől, hanem inkább a nemezeléstől). A nemezelésen is újjítotottam egy kicsit. Hogy minél kevésbé tudjon elcsúszni a nemez kézmosás közben, nemezelőtűvel beszurkálom. Ez azt jelenti, hogy egy szappanba biztos csinálok vagy 100 szúrást, ha nem többet. Viszont a nemez anyagát a tű behúzza a szappanba és nem mocorog annyira.

Azt hiszem, hogy mostmár kevesebbet fogok írni (lehet tavaszig nem is nagyon), mivel itt a tél. Télen meg ugye nem nagyon van mit csinálni, hacsak le nem írom minden alkalommal, hogy megetettük az állatokat és morzsoltunk egy kis kukoricát. Meglehetősen unalmas lenne (olvasni is, de nekem is írni).De tavasszal kezdődik megint az élet, jönnek a születések, jönnek az új állatok. Azokról mindenképpen fogok képeket felrakni.

Így hát tavaszig minden jót, kellemes ünnepeket, stb.

Sziasztok

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr272471871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2010.11.29. 18:46:58

Szia! Margó vagyok,egy békés megyei tanyáról!
Annyira tetszik a blogod,egy csomót visszaolvastam,sajnos csak most találtam rá,amikor épp abba akarod hagyni,illetve szüneteltetni! Azért remélem nem lesz így!Ahogy elnézem nem eseménytelen a ti életetek sem és mindig találtok vmi új izgalmas kísérletezni valót! Nagyon bírom ahogy az állatokról írsz,látszik,hogy szereted őket,érdekelnek és igyekszel a legjobb körülményeket megteremteni nekik! Azért is tetszik a hozzáállásod mert a te korosztályodból kevesen merik ezt felvállalni! nagyon örülök,h te nem ijedsz meg a munkáktól,megoldasz mindent praktikusan! Én 7 éve élek a tanyán és imádom! Azt szoktam mondani,h a tanya egy kis földdel,a lehetőségek tárháza! Rengeteg érdekes,izgalmas dolgot lehet csinálni! Baromfi,zöldségkert,befőzések,gyógynövények,aszalás,mangalica,gyümölcskert.Egyelőre még csak ennyi,de tervben van nálam is a sajtkészítés,kosárfonás,báránytartás. Most csipkelekvár és sütőtökdzsem készül... szóval csoda! és télen is az! Sok sikert,kitartást szerencsét kívánok nektek így ismeretlenül is!
Szeretettel:Margó

kalathor 2010.12.01. 17:53:29

@anyeg: Szia

Köszönöm a hozzászólást, nagyon örültem neki. Remélem továbbra is olvasni fogod a blogot. Igaz ugyan, hogy azt írtam, hogy tavaszig hanyagolom a blogot, de van sok dolog ami kimaradt. Inkább csak kisebb szösszenetek, apró történések a múltból, így úgy döntöttem, hogy van még miről írni. Tavszig majdcsak kitart valahogy:)
Szóval további jó olvasást!

Szia:L.K.

anyeg 2010.12.01. 18:11:24

Én is remélem,hogy kitart tavaszig a mondanivaló,a történések! Télen úgyis szeretünk egy picit belemélyedni,"elmélkedni",jóízűen felidézgetni a nyár eseményeit. Várom a szösszeneteket! :o))
Margó
süti beállítások módosítása