HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

A kecskék

2011.02.07. 08:03 kalathor

 Sziasztok!

 

Tudom régen írtam, de sajnos nem sok időm van mostanság, ráadásul beteg volt az egész család. Mellékesen közbejött egy esküvő is.

Az időhiány nem a kecskék miatt van, hanem a vásárra való készülődés miatt. A kecskékkel hála Istennek kevesebb gondom van, mint volt amikor kevesen voltak. Jó ez az önetető. Egyrészt a kecskék is annyit esznek, amennyit akarnak, másrészt nem kell velük túl sokat foglalkoznom. Csak vizet kell adni nekik, meg ki és beengedni őket.

Ma reggel már nem nagyon akart felkelni a kocám. Noszogatni kellett. Már akkora a hasa, hogy a combja soványnak tűnik. Pedig van benne vagy 220-230 kiló. Lenne még hátra egy hónapja. Nem tudom. Lehet, hogy az első berakatás is sikerült? De akkor miért búgott vissza? Vagy megint megdől egy falusi legenda? Mindenesetre, ha kihúz még egy hónapot olyan lesz, mint egy labda:). Majd meglátjuk. A természet úgyis teszi a dolgát.

A kecskék egyébként kevesebben vannak. Írtam, hogy voltak benne kisebbek is. Átjött az egyik ismerősöm, hogy vesz belőlük két kecskét és elvitt hetet. Négy jerkét és három bakot. Kiderült, hogy kameruniak (előtte még sose láttam kamerunit), de legalább megszabadultam az aprajától. Vágni is fogok belőlük egy bakot. Hétvége felé, csak még nem tudom melyiket. Mind aranyos.

A vásár. Március 12-13-14.-én megyünk szalókra az első vásárunkra és ez lefoglalja minden időnket. Gyertyát öntünk, nemezt gyártok. Táskát, papucsot, mobiltokot csinálunk folyamatosan. Remélem összejön a dolog (mármint megéri). Jó volna kis plussz tőkével megtámogatni az állományt. Majd úgyis írok róla, hogy sikerült.

Addíg is egy kép, hogy mit is csináltunk. Igaz az első táskánk volt, azóta már szebbek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr262643706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2011.02.08. 06:37:54

Gyönyörű a táska! Nagyot kaszáltok Szalókon,az biztos! Jó készülődést,jó vásárt!
Az állatok is rendben vannak,terveid szerint fogynak,illetve szaporodnak! Jó sok kismalac lehet abban a nagy kocában!
Én leálltam kicsit a kecske "projecttel",miután a mangalicáim pikk-pakk szétkapták a disznóólat,rájöttem (én bölcs) h állatot nem lehet csak úgy akárhova betenni,rendes,stabil helyet kell teremteni! Kecskének meg! Ahogy mondtad is milyen leleményesek! Az nem megoldás,h éljenek békében és szabadságban a gyümölcskertben 3500 méteren. Csak nem tudtam,h akkor az már többé nem lesz gyüm.kert! :o))

kalathor 2011.02.08. 07:24:29

@anyeg: Szia

Hát igen. A disznóknak nem árt rendes ól. Már ha bent tartod őket és a kecskék ugyan nem túrják fel a földet, de az biztos, hogy nem lesz utána gyümölcsösöd.

Üdv
süti beállítások módosítása