HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Ígért képek

2011.02.25. 15:52 kalathor

Sziasztok!

 

Remélem mindenki kibírta a telet. Mostmár gyakrabban fogok jelentkezni, hiszen lesz miről írni.

Ha emlékeztek írtam, hogy kaptam egy pulit ajándékba. Azóta egész szépen kipendült, lassan kezdem tanítgatni is. Gondoltam rakok fel képeket a házőrzőkről is. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A két házőrző

Ha már megfogtam a fényképezőt csináltam képet a kocáról is. Egyrészt magunknak is jó, ha van kép az első kocánkról, másrészt feltöltöm, hogy érzékeltessem azt, mekkora is a hasa(mint a múltkor írtam). Nem hiszem, hogy sokáig húzza már.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A koca

Csináltam képeket a tegnapi kecskékről is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A két egészséges kiskecske (egy gida és egy gödölye; a fehér a gödölye)

És sajnos a harmadik gidával baj van. Valamiért nem áll rendesen a lábán. Jókedvű, eszik is meg minden csak valamiért nem tud a hátsó lábára állni rendesen:( Így hát beköltözött a házba, addíg amíg megerősödik és cumiztatjuk. Remélem rendbejön, mert nagyon aranyos és határozottan látszik rajta a búr beütés. Reggeltől van bent, de már kezd alakulni. Mászkálgat is egy kicsit. Eleinte 5 másodpercig sem nagyon bírt megállni a lábán, most már 1 percig is sikerül neki. Csak kicsit furcsán áll. Reméljük rendbejön.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ő a gyengélkedő.

 

Hirtelen ennyi, de hamarosan ismét lesznek újdonságok és képek.

 

Sziasztok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr92690163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása