HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Hosszú éjszaka után hosszú nappal

2011.03.02. 18:35 kalathor

Sziasztok

 

Hát sajnos estére már csak hatan maradtak. Abból is lehet, hogy az egyik nem éli túl. A baj, hogy segíteni sem tudok nekik, mert a koca nem túl barátságos. Délután pofozkodtunk is egy kicsit (vagyis én pofoztam őt), mert rámfordult. Nem vészesen, de jelezte, hogy persona non grata vagyok bent. 

Azért sikerült rábeszélni, hogy maradhassak. Pár pofon, meg vagy 10 perc has és fülvakargatás után már egész jól elvoltunk:)

Nem akartam én zavarni őket, de be kellett mennem, mert egyik barátom hozott nekem egy vas kalodát. Azt kellett beszerelni. Így már nem tudja kihúzni a kicsik alól az almot, meg nyugodtan be tudnak menni melegedni. Remélem használni is fogják, bár első alkalommal minden szívbaj nélkül lefeküdtek oda, ahol előtte volt meleg. Nem tűmt fel nekik, hogy 30-40 cm-el odébb lett rakva. Úgyhogy be kellett raknom őket, de az anya nem nagyon értékelte ezt sem. Azért nagy nehezen sikerült. Nem volt egyszerű dolog. Beleizzadtam (szó szerint).

Kíváncsi leszek a reggelre. Remélem nem csökken tovább a létszám. Ezek már jó volnának, ha megmaradnának.

Ma elvitték a kiskecskét (amelyiknek ment a hasa) is. Abádszalóki barátomnak adtam, mivel neki több ideje van. Mi megyünk jövőhéten vásárba és akkor nem lett volna ki etesse. Így elajándékoztam, de jó helyre került. Ha valaki rendbe tudja hozni neki sikerülni fog. Remélem, mert szép kecske.

Szereztem keverőtárcsás mosógépet meg centrifugát (abádszalóki barátomtól). Most már kezdhetjük mosni a gyapjút és a nemezt sem kézzel kell csavargatni. Apróság, de sokat jelent (erőfeszítésben).

Egyenlőre ennyi, de szerintem hamarosan írnom kellessz megint. Vagy jót vagy rosszat.

 

Sziasztok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr892704958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása