HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Koraszülés:(

2011.03.19. 08:39 kalathor

Sziasztok!

 

Ma reggelre leellett Erika is. Mondtam, hogy sose láttam még azt, amikor ellenek a kecskék. Nem így szerettem volna. Koraszülés volt. Mire kimentem az egyiket már megellette  és a másik félig még benne volt. De mindkettő döglött volt. Segítettünk kiszedni belőle a kicsit, aztán reméljük nem lesz gond az anyával. A doki azt mondta, hogy 24 órán belül kell megszülnie a poklát (méhlepény), ha addig nem, akkor kijön és ad neki gyógyszert. Remélem rendbejön. Egyébként ez a kettő is fiú lett volna.

Hát ránk jár a rúd az idén az állatokkal. Ennyi állatot sose vesztettünk még. Három év alatt összesen nem lett oda ennyi. De ilyen is van...ezek szerint.

Jövőhéten ha minden igaz hozok csirkéket. Szeretnék vagy 300 darabot. Ha felnőnek legalább ki tudom próbálni a kopasztógépemet:)

Tegnap vettem egy vásározó asztalt. Könnyebb lesz ezt szállítani, mint a nagy disznóbontó asztalt. Ma még tetejét kell csinálni, de az egyszerű lesz.

 

Sziasztok

 

U.i.: A vasárnapi szolnoki vásárról majd tudósítok. Feltéve, hogy elmegyek rá ilyen rossz időben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr462752093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása