HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Gyors karrier

2011.05.06. 20:41 kalathor

Sziasztok!

 

No most sikerült egy kicsit pihenni így írok is. Úgy néz ki, holnap elviszik Gabikát. Úgy volt, hogy ma jönnek érte, de bedöglött a kocsijuk. Ha elmegy, lassan hozhatok egy törzsbakot és akkor jogosultak leszünk az anyakecske támogatásra. Mondjuk van még mit csinálni hozzá (papírok), de ha megvan leírom összességében, hogy hogy is működik ez. Hátha kell még valakinek az info.

Ma délután kimentünk a kertbe is. Már gazos volt, aztán kicsit gyomláltunk. Elég sokminden kikelt, de lesz olyan is amit újra kell ültetni. Vasárnap már palántázunk is, ha sikerül a melóban kicsit pihenni.

Ilyen gyors karriert, mint ennél a cégnél nem futottam sosem. Akárhol dolgoztam mindíg előbb-utóbb valamilyen vezetőbeosztást kaptam, de 2 nap alatt sosem. Pénteken bementem dolgozni és bent voltam 40 órát. Hétfőn csak 8 órát voltam bent, de kedden reggel 24-ben már (ugyan felügyelettel) de én vezettem a váltást. Tegnap már egyedül voltam váltásparancsnok. Holnap ismét menni kell. Igazság szerint első nap folyamatosan azon gondolkodtam, hogy elég vacak meló meg hogy nem akarok megint rabszolga lenni, de be kell vallanom, hogy mostmár tetszik a meló. Öt embert vezetek. Egyébként egy logisztikai központot őrzünk úgyhogy sok munka van. Főleg papírmunkám van. Meg a többiek felügyelete. Mondtam is Heninek, hogy ha kapnék egy miniszoknyát már rendes titkárnő lennék:) Bár nem túl szép:):):)

A hónapban 24/24-ben leszünk  aztán , ha minden igaz már 24/48. Akkor több időm lesz az állatokra is, meg a blogra is. Ha sikerül összehozniuk a létszámot meg betanítani egy másik váltásparancsnokot (bár tegnap már a 3. váltás leendő parancsnoka volt a helyettesem, így elkezdődött a betanítása). Igaz ez is érdekes. Mentem sima őrnek, aztán gyorsan parancsnok lettem és már én tanítom a másik parancsnokot úgy, hogy a régiek azt mondják, hogy eddig minden elődömnek kellett legalább 1 hónap míg betanult. Na mindegy. Szerintem én sem úgy tudom a dolgokat, mint ahogy kellene, de majd alakul. Szépen lassan.

Megyek pihenni, mert reggel 4-kor kelés, aztán hosszú az a 24 óra.

 

Sziasztok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr32883335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása