HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Jurta építés

2011.06.13. 09:09 kalathor

Sziasztok!

 

A múltkori bejegyzésből kifelejtettem, hogy jurtát is építettünk Tiszafüreden. Utólag már nem túl bonyolult dolog, de akkor azért megkínlódtunk. És ha belegondolunk, hogy őseinknél ez a nők feladata volt... Mindenesetre voltunk rá vagy 10-en és nagy nehezen sikerült is összehozni. Most már nagyon szép, de a képek többet mondanak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nos ezek a képek. Ugyan nem maradtam végig, mert előtte dolgoztam és igen fáradt voltam, de mára már készen van. Ma megyek arra, ha minden igaz, csinálok képeket a berendezésről is és feltöltöm.

Ja, és ma megyek a 8 kecskéért.

 

Sziasztok! 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr522979617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

száradafa · http://muzsiattila.blogspot.com/ 2011.06.13. 13:04:49

Hát ez szuper lett öregem. Rég szerettem volna látni, hogy építenek egy jurtát.

kalathor 2011.06.13. 22:19:23

@száradafa:
Szia.
Sajnos a többi kép még nem készült el. Nem volt rá időm:( De lesznek képek komlett jurtáról és berendezésről (egyébként Mondóliából teljes berendezéssel jött).
Jut eszembe. Tetszett a blogod. A jó multkor vagy 2 napon keresztül csak azt olvastam:)

Üdv: L.K.

AdriennK 2011.07.14. 17:53:21

Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-)
süti beállítások módosítása