HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Cseresznye dzsem

2011.06.18. 22:10 kalathor

Sziasztok!

 

No elkészült a cseresznyedzsemünk. 10 üveggel lett. Még az a jó, hogy a cseresznye ingyen volt, mert ha venni kellett volna se befőttünk (31 üveg) nem lenne, se dzsemünk. Ha már venni kell a gyümölcsöt (és ilyen áron), akkor nem hiszem, hogy megéri megcsinálni:( Kár... egyre többen fogják teljesen elfelejteni a befőttek, lekvárok varázsát (legalábbis a háziét).

Ja. Majd el felejtettem. Tegnap kintvolt a doki. Leoltottuk a kecskéimet (a régieket) külső-belső paraziták ellen, kiheréltük az egyik kismalacot (csak egy fiú van/volt köztük) és kiderült, hogy a kocanak is valami baja van. Gondoltam én, hogy nem stimt valami (ezért is kérdeztem meg a dokit). Kiderült, hogy valami parazita költözött bele és azért nem akar enni. Nagyon összement szegény, de majd rendbejön. És mindez egy fillérembe sem került. Kért a doki 10 szappant (adtam neki 15-öt, meg egy kis sajtot). Azt mondja, hogy zseniális a szappanunk:) Örülök neki, hogy tetszik neki (meg, hogy olcsóbb lett az állatok kezelése).

 

No jó éjt mindenkinek. Megint sikerült elfáradni:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr192996171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása