HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

A kiskecske

2011.03.07. 15:20 kalathor

 Sziasztok!

 

Sajnos roszt hírt kell közölnöm. A kiskecske (amelyik egyedül volt a fényképen, őt cumiztattunk), amit a szalóki barátomnak adtam, ma reggelre feladta a harcot és megdöglött. Sajnálom, de sajnos benne volt a pakliban. Ezek a kis lények nagyon érzékenyek mindenre főleg, ha nem a saját fajtája tejét kapja.

A jó hír, hogy két másik kecském is hamarosan elleni fog. Akkora hasuk van, hogy lassan nem férnek be az istálóba (na jó, ez kicsit túlzás, de tényleg hatalmas hasuk van). Az előzőek alapján meg merném kockáztatni, hogy talán bennük is van három kecske, de már megtanultam, hogy kecskénél, birkánál ilyen jóslatokba ne bocsátkozzak, mert lehet nagy hassal is csak egyet ellik. Jót szoktam szórakozni azon, mikor megkérdek egy-egy hozzá nem értő embert (nem úgy, mintha én nagyon értenék hozzájuk), hogy vemhes -e az a kecske és azt mondják, hogy persze. Pedig szegény kecske csak jóllakott és bakot nem is látott életében. Szóval csalóka játék ez.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr992718613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2011.03.09. 18:16:21

Akkor hamarosan jönnek itt az utánpótlás kiskecskék!
Az a 4 kismalac pedig biztos gyönyörű szépen fejlődik,hisz bőven jut nekik a tejből!
Írj a vásárról is,hogy sikerült,milyen volt az idő,sokan voltak és sokat vásároltak? Eladtatok mindent? Olyan szép dolgokkal készültetek,remélem jól sikerült!

kalathor 2011.03.09. 19:48:39

@anyeg: Szia
Már-már kezdtem hiányolni a hozzászólásaidat:) Nem tudtam mi van veled, hogy így eltűntél.
A kismalacok már nagyon szépek. Már az egyik ki is jött ma, úgyhogy nemsokára lesznek róluk képek is.
A vásárról mindenképp tudósítok, meg csinálok képeket is.
süti beállítások módosítása