HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Ismét hétvége...ismét sok meló

2010.10.23. 19:40 kalathor

Sziasztok!

 

Tegnap este behordtuk (Abádszalókról...cca 12 km) a kecskék téli kajájának egy jó részét. Az egyik barátomnak van egy kis kukoricaföldje és segített kivágni (egy másik barátommal) és összekötözni. Igazság szerint ők vágták ki és kötötték össze majdnem az egészet. Még maradt egy forduló, de sokáig elég lesz. A harmadikat (mert eddig kettőt hoztunk) úgy volt, hogy ma hozzuk el, de áttettem hétfőre. Utána csinálok egy képet róla csak annak az illusztrálására, hogy mennyit bír megenni hét kecske egy tél alatt (és persze ez nem lesz elég).

Ma reggel elmentem Vattára. Volt egy Hölgy, akit érdekelt a ház. Ha minden igaz és a bank is úgy akarja, akkor szóban elkelt (ha jól értettem). Bár olcsóbban, mint szerettem volna, de talán még így is kijön belőle a tanya. Csak a felújjítással leszek gondban (mint mindíg), de majd megoldom valahogy. Mindenesetre remélem összejön. Elvileg jövőhéten pontosítunk.

Hoztam a disznóólnak faanyagot és vasanyagot. Hamarosan láthatnak egy kis közvetlen napvilágot a kismalacok. Jövőhéten megcsinálom. Elhoztam három nagy 200 literes hordót is. Már nem tudtam miben tárolni a terményt, így mindenképpen kellett valami. Ez meg tökéletesen megfelel. 

Hazafelé észrevettem, hogy learatták a kukoricát az egyik helyen, ahol eljárok. Meg is álltam és szedtem öt zsákkal. Holnap reggel 6 körül indulok megint. Szeretnék még vagy öt zsákkal szedni. Feltéve, hogy találok, de elég nagy terület. Biztosan lesz.

Úgy volt, hogy a hétvégén csinálok szappant. Ezt előre látom, hogy nem fog összejönni. Elhalasztva legalább 1-2 héttel (elnézést attól akinek megígértem). Ha összejön rakok fel képeket. Meg persze receptet, mert a netesek java része csak kiindulási pontnak jó. Legalábbis szerintem. Én így tapasztaltam.

Holnap 9, fél 10 körül hivatalosak vagyunk (családostól) egy Tiszafüredi barátunkhoz az íjjászegyesületbe. Csülköt csinálnak pékné módra (és ráadásul tőlem vette az egyesület a csülköt) és mellette őzike pörkölt is lesz. Három napja azon gondolkodom, hogy melyiket egyem majd, de nem sikerült eldönteni. Szerintem mindkettőt és délután nem fogok bírni dolgozni:) Végülis kell egy kis pihenő.

 

Üdv mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr362393795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása