HTML

Álmom egy tanya:)

Az egészségesebb életről, az állatokról és mindenről, amit tanultam az állatokkal kapcsolatban. Ha te is szeretnél nyugodtabb, kényelmesebb életet élni és teszel is érte, azt hiszem sok hasznos információt találsz itt.

Friss topikok

  • Zoltán Kristóf: Üdvözlöm! Szeretném megkérdezni, hogy aktuáli-e még a kártológépes hirdetése? Nekünk ugyanis van ... (2013.02.06. 08:41) Keresek - kártológép
  • kalathor: Szia A bajom régen is az volt, hogy ahogy öregedett/ért a szappan úgy ment el belőle az illat. De... (2011.07.25. 13:33) Az új szappan
  • anyeg: Jézus!!! Ez rengeteg sok minden! Látom, h azok a hullámok, amik az én fejem fölött szoktak összecs... (2011.07.17. 08:20) Egy hosszú hét
  • AdriennK: Nagyon szép ez a jurta! Szívesen laknék én is egy ilyenben! :-) (2011.07.14. 17:53) Jurta építés
  • anyeg: Annyira szép, én máris beköltöznék egy ilyenbe! Gondolkodás nélkül! Nagyon emberi, emberléptékű... (2011.06.26. 06:56) Jurta képek

Linkblog

Sok-sok munka

2011.04.04. 07:59 kalathor

Sziasztok!



Jó sok munka jött össze egyszerre. Holnap jön 300 darab előnevelt csirke. Nekik kellett előkészíteni, kitakarítani (szerintem m3-ben mérhető a kihordott trágya), kifertőtleníteni a helyüket. Ez magában is sok munka, de mellette elkezdtük csinálni a kerítéseket. Kaptam oszlopnak váló fákat, azokat háncsoljuk és olajozzuk be az alját. A fele már kész van, de holnap kellene mennem a vadhálóért is, mert hétvégén már kész kerítésnek kellene lenni, hogy ne kelljen vennem szénát.

Ma hoztam a csirkéknek tápot, hogyha ideérnek legyen mit enniük.

Mellékesen csinálok egy prést (amikor időm engedi, de lassan kész van) amivel kiváltom a drága tüzelőt. Mivel rengeteg papírt, szalmát, kukoricaszárat és egyebeket tudunk szerezni, gondoltam ezeket ledarálom és egy préssel összepréselem. Ha majd látom, hogy sikerült szólok. Remélem jó lesz, mert akkor jövő télre már nem kell költeni gázra meg fára. Nem bánnám.

Az esti állatellátás kissé érdekesre sikerült. Kicsit emlékeztetett a vattai kiskacsakergetésre. Mivel a kiscsirkék a régi nagyok helyére kerülnek, így azok nem tudták hova legyenek. Mivel mind ment volna az eddigi helyére és az Istennek sem tudtuk megmagyarázni nekik, hogy új helyük van, így egyesével megfogtuk és bevittük őket. A gond az volt, hogy ez nem mindegyiknek tetszett és mivel tegnap este leszedtem a körmömet (amire kb. egy hónappal ezelőtt rávertem) ráütöttek egy párszor. Mit mondjak, nem nagyon értékeltem a dolgot.

Mindenesetre bekerültek a helyükre, de a pulykakakast nem hittem hogy így megnőtt. Nem is méretre, mert az látom mindennap, de súlyra. Biztos van benne vagy 15-20 kiló.

Jut eszembe...az egyik pulyka tojó elült a tojáson. Remélem hamarosan lesznek kispulykáink is.

No egyenlőre ennyi, mert már igen fáradt vagyok.



Jó éjt mindenkinek!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalathor.blog.hu/api/trackback/id/tr12797868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása